سرمربی پیکان می گوید در هفته های ابتدایی هر تیمی اشتباهات فردی کمتری داشته باشد، موفق می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مس رفسنجان با جذب جلال علی محمدی و خروج مهرداد رضایی روز نقل و انتقالاتی پرخبری را پشت سر گذاشت.
تیم فوتبال پرسپولیس آخرین دیدار‌های تدارکاتی خود پیش از آغاز لیگ برتر را پنجشنبه و جمعه به ترتیب برابر مس رفسنجان و هوادار برگزار می‌کند.
در بین دو نیمه بازی تراکتور و پیکان یک اتفاق عجیب رخ داد که اعتراض اعضای دو تیم را به همراه داشت.
مقایسه بین تجارت نفت و مس مفید است. این قیاس به نشان دادن پیچیدگی‌های استخراج مس کمک می‌کند هم‌چنین باعث می‌شود به چگونگی غلبه بر کمبود‌ها اشاره شود. با تفاوت بین این دو کالا آغاز کنیم.
رئیس حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان با شماری از اعضای حزب خود تسلیم پلیس این کشور شد.
مربی مس کرمان می‌گوید این تیم با یارگیری در نیم فصل، نقاط ضعف خود را پوشش می‌دهد و تیم متفاوتی را راهی مسابقات می‌‌کند.
قایدی که در طول مسابقه چالش‌های زیادی با رامتین سلیمان‌زاده و سایر مهره‌های تدافعی محمد ربیعی داشت، امیدوار بود با استفاده از تکنیک خودش روی زمین، مدافعان بلندقامت مس را غافلگیر کند و در چند صحنه هم در این کار موفق بود، اما در نهایت، بخت با او و یارانش برای گلزنی یار نبود.
محمد ربیعی تاکید کرد که در پایان این فصل به همکاری خود با مس رفسجان خاتمه خواهد داد.
بیرانوند: بعداز گل ما دیگر بازیکنان مس زمین نیفتادند
در میانِ برخی از عموم، خرافاتی وجود داشت، مبنی بر این‌که «آب خزینۀ حمام یهودیان مشکل‌گشاست (!)». سالیان سال است که این باور خرافی در اذهان عوام شکل گرفته و ریشۀ آن به شخصی به نام «جعفری» باز می‌گردد که فرزنددار نمی‌شده و برای چاره‌جویی به بزرگ محل مراجعه می‌کند و آن شخص به او توصیه می‌کند که نذری کند و اگر بارداری صورت گرفت، فرزندش را «موسی» بنامد. فرزند این شخص، «موسی جعفری»، در طول زندگی با یهودیانِ بسیاری هم‌نشین شده و در بخش مردانۀ این گرمابه (سلیمانیّه) به‌همراه «کاسۀ چهل کلید» خود، که مخصوص برآوردن حاجات و رفع مشکلات مسلمین بوده، به کار مشغول می‌شود.
مس کرمان که فقط یک شکست خانگی از سال گذشته تا الان تجربه کرده به دنبال حفظ روند خوب خود در زمینش مقابل صنعت نفت است.
تبریز- سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با اشاره به تعطیلات مدت دار لیگ برتر گفت: امروز به رغم کسب پیروزی مقابل تیم فولاد زرند کرمان، انتظاراتم در زمین بازی اجرا نشد.
تبریز- سرمربی تیم فوتسال فولاد زرند کرمان با اشاره به تعطیلات لیگ، گفت: تیم‌ها از شرایط آمادگی خود کمی دور شدند و جبران این شرایط زمان بر خواهد بود ولی امروز مقابل مس با انگیزه بازی کردیم.
با وجود نتایج نامطلوب تیم فوتبال مس کرمان در هفته های اخیر، مدیریت باشگاه مس کرمان حمایت خود را از فرزاد حسین خانی سرمربی این تیم اعلام کرده است.
محسن آذرباد که فصل گذشته در کورس دستیابی به عنوان برترین پاسور لیگ برتر بود، در هفته گذشته طلسم خود را شکست و زمینه ساز گل تیمش شد.
ناصرالدین‌شاه که از سفر فرنگ بازگشت، تجربه بیمارستان‌های فرنگی به مذاقش خوش آمده بود، خواست تا در تهران بیمارستانی بنا کنند به سبک اروپایی‌ها و دستور داد: حکم همایون شد که مریضخانه‌ای به جهت مرضای مسلمین ساخته شود و مهندسین مشغول طرح و نقشه آن می‌باشند.
اهواز - مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: داور بازی ما مقابل مس رفسنجان به گونه‌ای قضاوت کرد که بازی را از ریتم انداخت.
معاون اجرایی باشگاه استقلال در اواسط نیمه اول دیدار این تیم برابر مس کرمان اعلام کرد به دلیل نشان دادن تبعلیات محیطی توسط تلویزیون، این تیم نیمه دوم به زمین نخواهد آمد.
مس کرمان در بازگشت به لیگ برتر به اولین پیروزی خود دست یافت؛ یک برد ارزشمند خانگی با چاشنی اتفاقی ویژه.
محمدعلی کاظمیان با گلی انفرادی در دقیقه 27 دروازه پیکان را به زیبایی هر چه تمام تر باز کرد تا اولین گل مس در بازگشت به لیگ برتر رویایی باشد.
نساجی و مس دو تیمی بودند که فصل گذشته نتوانستند در زمین خود پذیرای حریفان باشند. البته مس در هفته های پایانی به زمین خود برگشت اما بیشتر بازی هایش را در شهر سرچشمه و حتی سیرجان انجام داد.
هافبک جدید مس رفسنجان در دیدار تدارکاتی این تیم موفق به گلزنی در حضور کوتاه مدت خود در زمین شد.
در نامه ائمه جمعه آمده است: خاطره بی‌نظیر این دیدار شیرین را همچون سرمایه‌ای مانا و پایدار در دل و جانمان محفوظ نگه خواهیم داشت و بر خود فرض می‌دانیم؛ نه در قول، بلکه در فعل، ضمن بررسی و مداقه آسیب‌شناسانه، اتخاذ تدابیر لازم در ارتباط با تذکرات و منویات امام مسلمین را در دستور کار تشکیلاتی و جمعی قرار دهیم.
یکی از خطوط قرمز حضرت علی (ع) انسجام و وحدت مسلمین بود و در همین چهارچوب فکری مولا علی، بارها از حق خویش به نفع حقوق مسلمین صرف نظر کرد و یا حتی با دشمنانش تا جای ممکن و پیش از آنکه آنان شمشیر بکشند، به مماشات پرداخت؛ رویکردی که همواره باید سرمشق مسلمین باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ